تا به حال بارها شنیده ایم که انسان های محبوب و جذاب مهره مار دارند، بهتر است بدانید که دانشمندان طی تحقیقاتی تخصصی به حقیقت این افسانه عجیب و شگفت انگیز پی بردند. از آنجایی که مار نر و ماده طی شرایط خاصی جفت گیری دارند در طول سال استخوانی حامل بار مغناطیسی قوی ای نسبت به سایر اجسام است روی سر خود ترشح کرده که در مار نر دارای بار مثبت و در مار ماده بار منفی می باشد.

این مهره که پس از جفت گیری از سر مار می افتد دارای انرژی خارق العاده ایست و اگر کسی بتواند یک جفت مهره مار نر و ماده را به مدت 40 روز با خود داشته باشد انرژی بدن شخص با انرژی مهره ها هماهنگ شده و به شخص نیرویی میدهد که به طرز ناخودآگاهی موجب جذب افراد دیگر به سمت او خواهد شد.

مهره مار به نحوی بر سیستم بدن فرد تاثیر می گذارد که به وسیله انرژی مثبت و بی نظیر خود باعث ایجاد آرامش  و اعتماد بنفس و نشاط در فرد میشود و این انرژی سلامت جسمی و روحی فرد را ایمن میکند .افراد زیادی پس از تهیه این مهره ها متوجه تاثیرات عجیب و باورنکردنی آن شدند حتی افرادی که با شخص دارنده مهره در ارتباطند نیز از آرامش عجیبی برخوردار میشوند. حتی محققان طی آزمایشاتی به این نتیجه پی بردند که تاثیر ماورایی این مهره تاثیری بر متابولیسم بدن می گذارد که پس از مدتی چهره فرد شاداب تر و جوان تر میشود.

خاصیت عجیب این مهره موجب پیشگیری از بیماری ها و تسکین درد شده و از فرد در مقابل اشعه های مضر محافظت میکند. مهره مار در ماهیت خود ثروت و قدرت به همراه دارد شما هم میتوانید این مهره قدرتمند را بدست بیاورید، برای خرید مهره اصل روی کلمه مهره مار کلیک کنید.