شاید باورش سخت باشد ولی تاکنون ثابت شده است که مهره مار با انرژی نهفته در خود به طرز شگفت انگیزی به انرژی آلفای انسان قدرت میبخشد و موجب چند برابر شدن توانایی های ذهنی و جسمی، روحیات ، سلامتی و اعتماد بنفس خواهد شد.

با به همراه داشتن مهره مارتوجه و علاقه افراد به سمت شخص دارای مهره مار جلب شده و انسان را در میان مردم محبوب میکند و دارای توانایی به دفع کردن حسادت، دشمنان ،انسان های منفی ،اتفاقات بد میباشد.

این مهره با نیروی عجیبش برای جذب عشق صادقانه و راحت و کاربرد پسند شناخته شده است. شاید شما دوست داشته باشید برای جذب وفاداری کسی که دوستش دارید اقدامی کنید، دسترسی به مهره مار این خاصیت را داراست که دیگران را ناخودآگاه شیفته شما کند.

مهره مار با نیرویی که در خود تولید میکند در مقابله بد شانسی و حسادت مورد استفاده قرار میگیرد. اگر میخاهید خانه خود را از هرگونه انرژی منفی بزدائید یک جفت مهره مار اصل را در خانه قرار دهید بدین جهت شما به سرعت به اهداف خود خواهید رسید.

مهره مار بر انرژی آلفای بدن تاثیر مستقیم دارد و بدن انسان این انرژی را به ذهن و ناخودآگاه منتقل کرده و اهداف انسان را به واقعیت تبدیل میکند، به این صورت که توانایی پیشرفت را در انسان تولید کرده و موجب ترقی وی می شود.

شما میتوانید برای تهیه مهره مار اصل روی کلمه مهره مار کلیک کنید.